vineri, 19 noiembrie 2010

Cunoaste azi Galatiul de ieri...

Later edit:

Desi au fost multe manifestari in ultima vreme legate de istoria Gaaltiului, a fost pentru prima data, cand, printr-o imprejurare fericita, am putut participa si eu. Am ajuns ceva mai tarziu si am plecat inainte de terminare dar oamenii pe care i-am urmarit, pasionati de ceea ce fac, m-au impresionat.

Cei care au vorbit despre Galatiul de azi, despre Galatiul de acum 200 de ani, despre prima atestarea a Galatiului..etc, au fost:

  • profesorul George Enache - catedra de Istorie al Facultății de istorie din cadrul Universității Dunărea de Jos Galați
  • profesorul Costică Ardeleanu - catedra de Istorie al Facultății de istorie din cadrul Universității Dunărea de Jos Galați
  • directorului Muzeului de Istorie din Galați, domnul Cristian Dragoș CĂLDĂRARU.

Toti pasionati, toti buni oratori si cunoscatori, D-l Enache mai jovial...

Oricum felicitari organizatorilor pentru eveniment si felicitari de studetilor pentru implicare! Sala a fost plina. Eu am stat in picioare...

Clubul Studentilor Basarabeni si Bucovineni "Stefan cel Mare si Sfant" din cadrul Ligii Studentilor din Galati, organizeaza maine, 20.11.2010, simpoziomul "Cunoaste azi Galatiul de ieri". Evenimentul va avea loc la Casa Cuza-Voda, incapand cu orele 12.00.

Sursa: facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu